چطوری با پنل پیامکی بیزینسم رو ارتقا بدم؟

قطعا اولین سوالی که به ذهن شما میاد همینه: “چطوری با پنل پیامکی بیزینسم رو ارتقا بدم؟” برای پاسخ به این سوال نیاز هست که از لحاظ مارکتینگ جنبه های مختلف این سوال رو بررسی کنیم. توی مقالات قبلی مدیا درباره مزیت های پیامک برای شما به صورت کامل توضیح دادیم. اگه این مقاله رو نخوندی روی دکمه پایینی بزن!! برو بخونش

نکته ی مهم بعدی که باید بهش توجه کنید این موضوعه که خدمات عالی شما هستش که بهتون کمک میکنه تا مشتری های شما هم بهتون اعتماد کنند و هم به شما وفادار باقی بموند. البته که تولید محتوا و اطلاع رسانی های به موقع هم یکی از شاخه های اصلی خدمات عالی شما هستند. شما با ایجاد راههای ارتباطی دائمی با مشتریان خود میتوانید در مدت کوتاه نتیجه های عالی از رشد بیزینستون و درآمد بیشتر رو حس کنید.

چطوری از سامانه پیامکی برای رشد بیزینسم استفاده کنم؟

یکی از کارهایی که با استفاده از سامانه پیامکی میتونید انجام بدید. ” بازاریابی پیامکی ” هست. توی سالهای گذشته به خاطر استفاده های نادرست از پیامک برای تبلیغات الان و در حال حاضر عنوان پیامک تبلیغاتی دید خوبی در بین مردم ندارد. چون محتواهای بعضا نامناسب و در زمان های نامناسب از طریق سامانه های پیامکی در سالهای گذشته برای افراد ارسال میشد. که اکثرا باعث آزرده خاطر شدن مردم میشد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در ارسال پیامک با سامانه برای برند خودتون از قبل باید راه کارهایی رو به کار ببرید تا مشتریها یا مخاطبانتون به صورت داوطلبانه اجازه بدند که شما برای اونها ارسال پیامکی داشته باشید. در واقع باید به این باور برسند که در دنیای امروز که سرعت در ارسال اطلاعات حرف اول رو میزنه ارسال پیامک یکی از اون ابزارهاییه که کمک میکنه هم بیزنس و هم مخاطب و مشتری ارتباط مطمئن تر و سریعتری رو با هم داشته باشند.

یکی از نکته های مهمی که در اول کار باید بهش توجه ویژه بشه. ارسال پیامک با متن های خوب هستش. خوب حتما الان میپرسید که متن یک پیامک خوب باید چطوری باشه؟

متن یک پیامک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین قسمت ماجرا در بازاریابی پیامکی محتوا یا همان متن پیامک است. این همان چیزی است که باعث می­شود عده ای رشد بسیار عالی در کسب و کار خود داشته باشند و برای برخی دیگر اینطور نباشد. به طور کلی متن پیامک باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب باقی بماند و از شعار دادن پرهیز شود. در ادامه به ویژگی های یک پیامک موفق اشاره می­کنیم.

  • روانشناسی فروش ثابت کرده با استفاده از نام مخاطب در متن پیامک تعامل بهتری اتفاق می­افتد.
  • متن را تا حد امکان ساده و قابل فهم برای همه بنویسید و از به کار بردن کلمات پیچیده خودداری کنید.
  • بازه توجه مخاطبان چیزی حدود 8 ثانیه است، با طولانی کردن متن خود توجه آنها را از دست می­دهید.
  • از تحریک کردن احساسات مخاطبان بهره بگیرید، بخش بزرگی از تصمیم گیری های افراد برای انتخاب محصولات با احساسات است نه منطق.
  • از جملات معلوم به جای جملات مجهول استفاده کنید، برای این کار فاعل را از جملات خود حذف نکنید.
  • یک پیامک موفق حتما مخاطب را دعوت به اقدام و مشارکت می­کند، آن اقدام می­تواند مراجعه به سایت، مراجعه به فروشگاه، یا نظرسنجی راجع به محصولات باشد.
  • استمرار در ارسال پیامک، یکی از رموز موفقیت شما در ارسال پیامک تبلیغاتی است.
  • مخاطبان را با عنوانی اغراق آمیز، یا پرده برداری از تخفیفی باور نکردنی یا محصولی جدید شگفت زده کنید.

تحقیقات ثابت کرده پیامک با 98% نرخ بازدید، بیشترین میزان بازدید در ساعت اولیه را در بین کانال های متنوع بازاریابی داشته و با ارسال اطلاعات سریع به گروه های مختلف و از پیش تعیین شده می­تواند گزینه مناسبی برای مشاغل گوناگون برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان باشد. در مقاله های بعدی به مواردی اشاره می­کنیم که ثابت می­کند یک سامانه پیامکی برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است.

با مدیا همراه باشید سورپرایزهای جذابی برای شما داریم………..